Cítím morální povinnost, informovat o účasti na MXM tour silničních kol na 113 km se startem v Hulíně 13. 8. 2011: Nastoupil jsem v dresu kolo-běžek, s číslem 1, bez úprav dolních končetin, tedy na čmeláka. Nutno předeslat, že šlo o moji první zkušenost na silnici. Trasa závodu je na www.cyklomxm.cz. Od startu se jelo v ostrém tempu hrubě přes 40 km/hod. směr Holešov. Balík jezdce vzadu přímo nasával a došlo také na pády. Naštěstí bez mé účasti. Stoupání v Přílepech začalo závodníky dělit podle výkonnosti. Profil s celkovým stupáním 1860m slušně prověřil vrchařské schopnosti či neschopnosti. Tesák, jak by se podle profilu trati zdálo, nebyl zdaleka nejtěžším kopcem, přestože je nejvyšší. Na občerstvovačce Troják jsem se dostal do těžkého problému. Čas k doplnění tekutin mě připravil o jízdu ve skupince. Marné úsilí o její dojetí a dlouhá sólová jízda stála hodně sil navíc. Naštěstí v kopcích na obrátce mě dojel borec. Byl to začátek skvělé spolupráce ve dvojici. Tempo se zvýšilo a závod dostal opět náboj. Celkové pořadí 84, průměrná rychlost 26 km/hod., to přece není tak těžká výzva na příští rok.
zde referát Romana Kašpara, který to jel loni ještě v dresu MTB Ondrejník http://www.mtbondrejnik.cz/Clanky.htm#CykloMXMtour-_2010 zde referát Romana Kašpara, který to jel loni ještě v dresu MTB Ondrejník www.mtbondrejnik.cz/...
Ahojte, prodám brašnu na řídítka, nechcete někdo? http://www.kellys.cz/cyklo-prislusenstvi/brasny-na-riditka/kb-703l-brasna-na-riditka cena 300 Kč, ne-li i míň **2
Pohled od rozhledny ze sobotní "skoro" padesátky :-)
https://www.kolo-bezky.cz/akce/panorama/dohnany/dohnany.html
Opě-t jde zvětšit na celou obrazovku.
databáze kopců v celé Evropě pro silničáře na salite.ch - podle jejich koeficientů obtížnosti je v ČR nejtěžší Pec pod Sněžkou - Modré sedlo/památník obětem hor (potvrzuju), pak Dlouhé Stráně a Lysá hora.
Ale těch prvních 5 km stoupání na Královu holu zrovna moc pro silničáře není. Ale těch prvních 5 km stoupání na Královu holu zrovna moc pro silničáře není.
To nemůžu posoudit, ale někteří jedinci snesou na silničce hodně. Nějtvrdší polské stoupání (na Špindlerovku - bodově srovnatelné s nejtěžším českým krpálem) jste taky jeli. Uvádějí tam na posledních pěti kilometrech pasáže s 25 a více procenty. To nemůžu posoudit, ale někteří jedinci snesou na silničce hodně. Nějtvrdší polské stoupání (na Špindlerovku - bodově srovnatelné s nejtěžším českým krpálem) jste taky jeli. Uvádějí tam na posledních pěti kilometrech pasáže s 25 a více procenty.
Nejtěžší české stoupání odpovídá podle nich náročností slavnému Alpe d´Huez. Asi jediná potenciální HC prémie u nás. Lysá a Stráně by určitě byly jedničky, ostatní nejspíš 2 a víc. Nejtěžší české stoupání odpovídá podle nich náročností slavnému Alpe d´Huez. Asi jediná potenciální HC prémie u nás. Lysá a Stráně by určitě byly jedničky, ostatní nejspíš 2 a víc.
V Itálii mají dva nejtěžší kopce (jsou asi i nejtěžší v celé Evropě) cca 8 km a průměrné (!!) převýšení přes 17%. Zařadit do Gira tyhle barbarské kopce, asi by si David Milar opět neodpustil poznámku k pořadatelům: "Tak tohle jste přehnali!" :-) V Itálii mají dva nejtěžší kopce (jsou asi i nejtěžší v celé Evropě) cca 8 km a průměrné (!!) převýšení přes 17%. Zařadit do Gira tyhle barbarské kopce, asi by si David Milar opět neodpustil poznámku k pořadatelům: "Tak tohle jste přehnali!" :-)